piątek, 31 lipca 2015

Szampon i odżywka wygładzająca włosy

Pewnie nie tylko ja mam włosy wysokoporowate ze skłonnością do puszenia się. Przez wiele lat prostowałam włosy każdego dnia aby jako tako doprowadzić je do względnego stanu wizualnego. Niestety źle się to dla nich skończyło, bo w efekcie zaczęły się kruszyć, łamać i nie chciały rosnąć. Pewnego dnia zdecydowałam się na obcięcie najbardziej zniszczonej części i będąc (przy okazji kupowania czegoś innego) w sklepie Ziaja, kupiłam odżywkę "Intensywne wygładzanie".


Odżywkę stosuje się bez spłukiwania na suche lub wilgotne włosy, ale jeśli ktoś ma włosy przetłuszczające się i boi się efektu obciążenia może jej użyć, wmasować we włosy i spłukać. Ja stosuję ten pierwszy sposób. Po pierwszej aplikacji zauważyłam, że włosy łatwo się rozczesuje a kiedy wyschły nie było aż takiej "szopy". Od tego czasu używam jej przy każdym myciu i jestem bardzo zadowolona. Włosy są gładkie i ładnie się układają w szczególności kiedy wysuszę je wyciągając na okrągłej szczotce.
Kiedy skończyła mi się druga buteleczka tego produktu poprosiłam mamę aby robiąc zakupy, kupiła ją ponownie. Jak się później okazało mamie pomyliły się butelki i tym sposobem trafił do mnie szampon "Intensywne wygładzanie".

Stwierdziłam, że spróbuję go, skoro odżywka tak dobrze mi się sprawdza. Nie zawiodłam się. Od tego czasu używam tego zestawu za każdym razem. Włosy są gładkie, miękkie, nie puszą się a końcówki zachowują zdrowy wygląd. Serdecznie polecam te produkty jeśli ktoś chce ujarzmić swoje kosmyki. Dodatkowo jest jeszcze maska z tej samej serii, której nie miałam okazji jeszcze wypróbować. Może w przyszłości się na nią skuszę. 


Cena takiego zestawu to niecałe 15 zł także naprawdę warto. :)
Pozdrawiam P.

1 komentarz:

  1. Używałam tej odżywki, ale niestety obciążała mi włosy. Z kolei ja polceam zestaw od Pantene Intensywna Regeneracja :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń