wtorek, 28 lipca 2015

Lakiery "La laque" Bourjois

Witam wszystkich w pierwszym poście. Dziś zaczynam przygodę z blogowaniem. Mam nadzieję, że będziecie miło spędzać tu czas razem ze mną. 
Na pierwszy ogień idzie nowość która trafiła do szaf Bourjois w maju. Jest to kolekcja 12 lakierów do paznokci "La laque" które zachwycają kolorami. 
Kiedy ostatnio weszłam do drogerii Hebe, nie mogłam się oprzeć i kupiłam jeden z nich w odcieniu nr 1 White Spirit. Producent obiecuje nam, że lakier będzie długo utrzymywał się na paznokciach oraz będzie miał mocny połysk. Po wykonaniu manicure'u tym lakierem mogę powiedzieć, że długo się utrzymuje ale jego połysk nie jest mocniejszy niż tani lakier drogeryjny. 

Nr 1 - White Spirit





Cena lakieru to 31,99. Aktualnie w Hebe oraz w Rossmannie można kupić ten produkt za 19,99 - warto skorzystać.
Jestem pewna że skuszę się na kilka innych odcieni bo są zachwycające. Ode mnie na dziś to wszystko. Zostawiam Was ze zdjęciem całej kolekcji.

Źródło: www.madmoizelle.com

Pozdrawiam P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz